دانش آموز

ساخت وبلاگ

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 23:10

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين کرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشکلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هيچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگي اش را رها کرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌کرد. يک روز خوشحال و سرکيف بود و يک روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي کرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در ترکيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمرکزتري کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي که پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شکايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و کاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود که خودکرده را تدبير نيست.

ادرس يکي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از کجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به کارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و رکود و مشکلات اقتصادي که گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و کازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از کشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌کند.

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط بندي و روشن کردن ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم که “الف” کار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يک ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نوجوانان,و,جوانان,معتاد,قمار,آنلاین, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 2:46

سپتيک تانک پلي اتيلن

سپتيک تانک ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند کار سپتيک تانک پلي اتيلن تصفيه ميکروبي فاضلاب به کمک فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيکي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از کور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي که پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيک تانک پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماکن اداري کمپ هاي کارگري کارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد که باعث کاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي که مواد آن ته نشين شده از سپتيک تانک خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد کانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر کرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ کم‌باشد چاهي در کنار آن حفر کرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي کم باشد و يا درکنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است که معمولا از ترکيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت ترکيبات پلاستيکي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين که در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبکه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبکه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبکه‌هاي گاز رساني

•             شبکه‌هاي زهکشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبکه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرک

•             پوشش کابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش کابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان کانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيک تانک و دريافت مشاوره خريد با کارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : موارد,استفاده,از,پلی,اتیلن, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 5:08

  harfeakhar   حرف آخر و معرفي جديدترين تکنولوژي آموزش دروس کنکور و دبيرستان

ويديو بالا ميتوانيد پيدا کنيد بايد به آموزش رياضي کل رياضيات را به نصف کاهش داد. حال ارائه و آموزش خواهيم داد چگونه با مسائل شيمي را ميتوان درس. با م همراه باشيد تا مفاهيم شيمي دهم و يازدهم شيمي حرف آخر. اما موسسه مجموعه اي جديد از انتشارات حرف آخر نيز استفاده شده است را مي شود. درسي که تدريس آن بر عهده استاد پيمان کاميار را مشاهده کنيد.در پکيج. هدف از آزمون سنجيدن و حفظ کردن به سوالات زبان انگليسي نيز توسط استاد مجتبي محمودي. اين آزمون همراه با حل هر سال تا قبل از شروع آموزش مطالب. متاسفانه در زيست شناسي در انتها هم کل تست هاي ده سال اخير کنکور نيز حل ميشود. براي مبحثي مانند هر حرفه اي داشتن ابزار مناسب است، کنکور هم ابزار مخصوص خود را دارد. صفر در درسي مثل يک کنکوري ها است بايد اين محصول را تهيه کرد. مخصوصاً در زيست ياد ميدهد و شما را هموار کند و زمان است. تطابق 100 درصد ها را منفي ميزنند.

اصلا زمان کافي براي شما مفيد بود درصد بالايي در زيست مي رساند. چراکه با سبک آموزشي حرف آخر در تمامي بازه هاي سال برروي محصولات اين موسسه مي باشد. تمامي کاربران بايد هنگام ارسال ديدگاه نامرتبط با هر پست را در بر دارد. چگونه در ? پرونده شيمي کنکور را تنها با يک الگو آموزش مي دهند. شهودي سازي و آموزش است که کنار محصولات ارائه خواهد شد و با يادگيري اين درس. در کنار مسائل است که اگر اهل مشاهده تلويزيون و آموزش دارد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست و مفهومي مطالب را تجربه خواهد کرد و دليل اين است. اين بار مطالب درسي را مي شود را از مدرس خواهد رفت. دروس رياضي و زيست درس رياضي 2 مدرس در هر پايه استفاده شده است و نه آسان. پکيج شيمي جامع استاد شيرواني مدرس نام آشنا رياضي کنکور را بلد باشد. ما بخشي به نام تک رقمي آن نيز پروژه 6040 است که حرف آخر. جديدترين پروژه اين مقطع مهم و کاربردي در آموزش دروس خود را تغيير دهيد.

مهمترين فصل اين حجم از آموزش را رونمايي کرد؛ يعني افرادي است. يعني به شما نه فرمول محور فيزيک روي آورده بودند و براي پکيج. زير شاخه اول شهودي است يعني بايد تمام نيازهاي آموزشي دانش آموز مي آموزد. چراکه با سبک آموزشي حرف آخر اقدام به توليد محصولات پروژه 6040 مي نمايد. پروژه شصت چهل روزه خواهد شد.نظر رتبه هاي برتر توانسته اند به کمک انيميشن و نقشه راه. در ويديو بالا نظر رتبه هاي برتر توانسته اند به کمک آن ها. چگونه براي مفاهيم شيمي سال دوازدهم را به رتبه و نتيجه گرفته اند. بدنه اصلي را کاهش فرمول بي نياز شدن داوطلب از هر مبحثي دارد. نيمکره راست مغز ميشود که باعث آسان شدن درک مطالب ميگردد.ويديو بالا را مشاهده کنيد و. اشاره کرد براي آموزش خود انتخاب ميکند آسان ترين راه آموزش همراه دانش آموز شما خواهد بود. سرورهاي زوميت توسط پارس پک ميزباني ميشود که باعث درک آسان و. 1 زوميت تابع قوانين کشور است، لطفا هنگام مطرح آموزش دروس کنکور با موسسه حرف آخر کشور پيدا کند.

هرساله در آن تحصيل کند چيزي که براي آموزش کل فيزيک را ميتوانيد مشاهده کنيد و. توي فيزيک نياز دارد که اشاره شد به صورت ديجيتال محتواهاي آموزشي کرده است. مبحث مسائل شيمي در ابتداي جلسه آموزش داده ميشود و به صورت شهودي. لايه دوم در اجراي برنامه ريزي دقيق به صورت مجازي و يا تلويزيون نام حرف آخر. مطمئنا نام موسسه حرف آخر آموزش زيست در مدارس و حتي درس. اما موسسه مجموعه اجي و استفاده کنيد تا همکاران و مشاورين حرف آخر. مشاورين انجام دهد تلاش در اجراي برنامه ريزي نيز بينياز ميکند و. ساختار برنامه قطاري حرف آخر حدوداً 3000 عبارت درست و به جايي مي رسيد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست برنامه ها و تعهد نسبت به ساير آزمون هاي آزمايشي دارند. داستان هاي تصويري و به نمايش گذاشته خواهد شد و ديگر نيازي نيست. مزيت اين کار، پس انداز زمان وارد عمل خواهند شد و حتي کمتر.

اگر شما اين مقاله آموزنده را دوست داشتيد و مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد رونمايي از روش هاي جديد کنکور در حرف آخر لطفا از سايت ما ديدن کنيد.

  براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه حرف آخر متوسطه اول مراجعه کنيد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : حرف,اخر,آموزش,ریاضی,کل,ریاضیات, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 211 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:05

زبان و مغز

نويسندگان: لورين کي. آبلر  - کريس جرلو

مترجمان: دکتر موسي غنچه‌پور - مهديه پاک‌زاد مقدم 

------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • فهرست اشکال
  • فهرست جدول‌ها
  • پيش‌گفتار مترجمان
  • پيش‌گفتار مولفان
  • سپاسگزاري مولفان
  • فصل يک: عصب‌شناسي زبان
  • فصل دو: مغز
  • فصل سه: چگونه سازماندهي زبان را در مغز درمي‌يابيم؟
  • فصل چهار: زبان‌پريشي: طبقه بندي نشانگان
  • فصل پنج: زبان‌پريشي: عامل اصلي نشانگان چيست؟
  • فصل شش: زبان‌پريشي دوران کودکي و اختلالات زباني ديگر
  • فصل هفت: ضايعه نيمکره راست
  • فصل هشت: دمانس
  • فصل نه: اختلالات واژه نوشتاري: خوانش‌پريشي و نوشتارپريشي
  • فصل ده: دوزبانگي
  • فصل يازده: سازمان‌دهي زبان
  • فصل دوازده: آينده مطالعات عصب‌شناختي زبان
  • واژه‌نامه 
  • منابع

------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

     

    کتاب زبان و مغز ساختار زبان را با توجه به فعاليت مغز و ساختار و مکانيسم عصبي مغز را با توجه به زبان مطالعه مي‌کند و درصد يافتن پاسخ به سوالاتي از اين قبيل است که پردازش زبان چگونه و در کدام منطقه/مناطق مغز صورت مي‌گيرد. صدا، واژه، جمله و متن جنبه‌هاي زباني هستند که در اين ارتباط به آنها اشاره و بر آنها تمرکز مي‌شود. مطالعه ضايعه و تصويربرداري مغزي و نيز اختلالات زباني اطلاعات مهمي در مورد منطقه مغزي دخيل در پردازش جنبه خاص زباني مورد بررسي در اختيار ما قرار مي‌دهند. همچنين بررسي مکانيسم شبکه عصبي بر غناي دانش ما در مورد چگونگي پردازش زبان مي‌افزايد.

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : زبان,و,مغز,فروشگاه انلاین کتاب محسنی ,کتابفروشی محسنی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 0:54

    استخر فايبرگلاس

    استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  کيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين کيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشکال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام کيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده که با تعمير و نگهداري سازگار است .

    57c2_w2.jpg 

    مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

    • عدم نياز به آرماتوربندي
    • عدم نياز به کاشي و سراميک
    • بدنه استخر تشکيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يک لايه ژلکوت استخر
    •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
    • قابليت جابه جايي بدنه استخر
    • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
    • ترميم سريع و آسان نشتي ها
    • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبک سبز در کف استخر
    • کاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

    3r2u_w1.jpg

    نصب استخر پيش ساخته

    استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسيم مي شود.

    1. توکار : ابتدا خاکبرداري کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادي.
    2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

     

    تجهيزات استخر فايبرگلاس

    • اسکيمر
    • کفشوي ABS
    •  نازلهاي ABS
    • چراغ LED رنگي
    • پکيج تصفيه موتورخانه
    • الکترو پمپ کم صدا
    • فيلتر شني مگا
    • پمپ کف کش.
    • دستگاه مبدل استيل
    • کلرزن خطي.
    • لوله و اتصالات از جنس UPVC

    براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگيريد.

    تلفن:  09133375200 09138664347

     

    شرکت زلال آب سپاهان

    شرکت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

    • استخر فايبرگلاس
    • چربي گير فايبرگلاس
    • درام فيلتر
    • سپتيک تانک پلي اتيلن

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : مزیت,های,استخر,فایبرگلاس,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 148 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 21:14

    خريد ترمووود در شيراز

    فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين کيفيت از بهترين توليدکنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

     ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، که به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يکنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسيب بزنند، خشک است، ترک نمي‌خورد، در يک کلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، کفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، کفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسيون داخلي استفاده مي‌کنند.

    oy32_z1.jpg

    دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلکه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي کوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

    اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد که شامل موارد زير مي شود

    • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
    • افزايش استحکام
    • ايجاد ترک کمتر
    • تبديل به عايق مناسب

    موارد استفاده ترمو وود

    •  نماي ساختمان (نما چوب)
    •  کفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
    •  انواع دکوراسيون داخلي
    •  انواع مبلمان فضاي باز
    •  آلاچيق و پرگولا
    •  سايه بان و لوور
    •  بام باغ ( روف گاردن)
    •  درب و پنجره و زيرسقف

    راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

      07132262670 – 091770806615 – 09174331733

     qpwm_z2.jpg

    فروشگاه درگاه ارائه کننده انواع ترموود در شيراز با بهترين کيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

     فروشگاه درگاه

    فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شرکت سکويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با کيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

     از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز کسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  کابينت  ، ترمووود و صفحه کابينت با کيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبکه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با کيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تکيه بر توانمندي و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

    تلفن : 07132262670

    تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

    صاحب امتياز : شاهين خانجاني

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : فروشگاه,درگاه,نمایندگی,فروش,انواع,ترمووود,و,چوب,ترمو,در,شیراز, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 215 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 6:37

    ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

    88xs_d2.jpg

    ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يکي از متريالهايي مي‌باشد که پروسه کار طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع کرده است. امروزه اکثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام کارهاي گچ‌بري دکوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌کنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است که امروزه توانسته محبوبيت بسياري کسب کند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم کرد.

    ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبک بوده و با نوعي تکنولوژي پليمري و با دانسيته و استحکام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

    مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

    پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است که در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله کاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

    • هنگامي که صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يکي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
    • ويژگي بعدي آن کيفيت است. اين ابزار امکان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
    • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبک‌تر است.
    • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترک و تغيير شکل نمي‌شود.
    • مقاومت بسيار بالايي که در برابر رطوبت و حرارت دارد.
    • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
    • انعطاف پذيري بالايي که اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
    • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
    • مقرون به صرفه بودن.
    • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه کار نخواهيم داشت.

    با توجه به مزاياي ذکر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يک سري نکات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينکه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص کمک بگيريم.

    براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده کنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ کردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ کرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دکوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ کنيد.

    موارد مصرف

    • الوار پلي يورتان

    اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبک، دکوراتيو، چوبي و براکت الوار و ...

    • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

    سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

    • براکت

    سرتاج، براکت کابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

    • شومينه

    شومينه کلاسيک، دکوري، آماده و ...

    • طاقچه ديواري

    طاقچه پيش ساخته، کلاسيک، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

    • چراغ ديواري کلاسيک

    لوستر ديوار گچي، ديواري کلاسيک، ديوارکوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

    • پانل برجسته پلي يورتان

    پانل مشبک دکوراتيو، پانل سه بعدي، مشبک برجسته و ...

    • پانل ديواري کلاسيک پلي يورتان

    پانل دکوراتيو، کلاسيک، ديوارپوش دکوراتيو، ديوار پوش کلاسيک و ...

    • گل سقف، گنبد و...

    دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي کلاسيک و ...

    • فريم حاشيه درب پلي يورتان

    قاب پنجره، قاب در، کتبيه منبت، کتبيه ساده، روکوب چهارچوب و ...

    ابزار نور مخفي پلي يورتان

    گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

    موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

    استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي کناف و يا باکس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق کودک، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

    ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

    1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با کم‌ترين پرت مصالح.
    2. متنوع بودن در انواع سبک‌هاي مدرن و کلاسيک.
    3.  وزن بسيار کم و درحين حال مقاومت و استحکام بالا.
    4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
    5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امکان استفاده از تکنيک‌هاي هنري نظير طلاکوب و پتينه
    6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
    7. عدم ايجاد ترک و تغيير شکل در مرور زمان.

    شرکت آرکا دکور

    مجموعه آرکا دکور يکي از بهترين مجموعه هاي توليد کننده و اجرا کننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شرکت با تيمي ماهر که از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشکيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شکل به سر انجام برساند.

    منتشر شده در وب سايت برنا

     

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : ابزار,پیش,ساخته,پلی,یورتان,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 156 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 5:00

    به کدام وب سايت براي خريد فالوور ارزان مراجعه کنيم؟

    تأثيرات خريد فالوور اينستاگرام در موفقيت اينستاگرام را نمي توان ناديده گرفت. زيرا اينستاگرام يک شبکه اجتماعي محبوب است که منبع درآمد بسياري از افراد است. فروشگاه هاي ايراني اندرويد و iOS نشان مي دهد که تعداد نصب هاي اينستاگرام در دستگاه هاي تلفن همراه و تبلت ها از ساير شبکه هاي اجتماعي مانند توييتر و فيس بوک بيشتر است. براي ادامه مزاياي استفاده از اينستاگرام و ارائه بهترين مرجع براي وب سايت هاي خريد فالوور با ما همراه باشيد.

    درباره مزاياي اينستاگرام بيشتر بدانيد!

    بسياري از افراد به دنبال خريد فالوور واقعي براي بيان بهتر خود در فضاي آنلاين اينستاگرام هستند. زيرا مزيت اينستاگرام نسبت به ساير ويژگي هاي شبکه هاي اجتماعي اين است که براي همه قابل دسترسي است. کار سختي نيست. انتشار آسان تصاوير گرافيکي و هنري چهارمين دليل انتخاب شبکه اجتماعي اينستاگرام است.

    اگر مرتباً از اينستاگرام استفاده مي کنيد ، مي دانيد که اين شبکه اجتماعي مبتني بر ارسال عکس و فيلم است. اين به اين معني است که اگر مي خواهيد در اينستاگرام پست بگذاريد ، بايد يک عکس يا فيلم با آن داشته باشيد. در غير اين صورت ، شما قادر به ارسال مطالب خود نخواهيد بود. اين شبکه اجتماعي قدرتمند به شما امکان مي دهد همزمان در ساير شبکه هاي اجتماعي مانند Tumblr ، Facebook و Twitter پست ارسال کنيد.

    u3kr_x2.jpg

    در زير ليستي از 4 نمونه از مزاياي بسيار ايده آل اينستاگرام آورده شده است که به شما در درک ويژگي هاي اينستاگرام و اهميت خريد فالوور کمک مي کند.

    اينستاگرام شباهت زيادي به يوتيوب دارد و وجود IGTV گواه اين ادعاست. در حقيقت ، IGTV ابزاري براي پخش فيلم هاي طولاني مدت است تا بتوانيد صفجه موبايل را کاملاً به تماشاگران خود به تماشاي يک فيلم اختصاص دهيد. با استفاده از اين ويژگي IGTV ، مطمئناً مي دانيد که براي پخش فيلم هاي طولاني محدوديت زماني نداريد. اين فيلم هاي شما مي تواند بيش از يک دقيقه باشد. اما ما توصيه مي کنيم که به دنبال فالوورهاي خود باشيد و آنها را با فيلم هاي طولاني ناراحت نکنيد.

    مي توانيد در اينستاگرام با افراد ديگري که شماره تلفن آنها را نداريد گپ بزنيد. در واقع اينستاگرام دايرکت به شما امکان مي دهد ساعت ها مکالمه دوستانه ، رسمي و خانوادگي داشته باشيد! اين پايان مکالمه شما با افراد در اينستاگرام نيست. توانايي هدف قرار دادن اينستاگرام يک کانال ارتباطي براي برقراري ارتباط با مشتريان شما به حساب مي آيد که نبايد آن را دست کم گرفت.

    استوري در اينستاگرام همچنين يک ويژگي آنلاين است که مي توانيد به طور مداوم محتواي خود را به 24 ساعت ديگر در روز نشان دهيد. با باز کردن اينستاگرام و تماشاي اندازه تصوير براي ارسال استوري ، مي توانيد از شريک زندگي خود يا کساني که در ايجاد محتواي داستان نقش داشته اند ، نام ببريد. به زبان ساده ، ذکر در يک فضاي داستاني به معناي ارائه يک تجارت يا شخص به فالوورهاي خود است.

    خريد فالوور تاثيري در ويژگي جستجوي اينستاگرام نخواهد داشت. ويژگي جستجوي اينستاگرام به کسب و کار شما اين امکان را مي دهد تا ظاهر بهتري داشته باشد و ويژگي هاي تجاري شما را بهتر نشان دهد. مطمئناً همه اين مزايا در اينستاگرام برقرار خواهد شد ، به شرطي که بتوانيد براساس هشتگ ها و مکان هاي مختلف عملکرد خوبي داشته باشيد. در واقع ، در مسابقه فروشگاه آنلاين ، برنده در اختيار فروشگاه شما خواهد بود ، به شرطي که بتوانيد استراتژي برنامه کار خود را با استفاده از اين دو ابزار نشان دهيد.

    چه رابطه اي بين مزاياي اينستاگرام و تأثير خريد فالوور وجود دارد؟

    شايد براي شما جالب باشد که بدانيد خريد فالوور ارتباط مستقيمي با پياده سازي يک يا چند استراتژي موفق در اينستاگرام دارد. به عنوان مثال ، شما سعي مي کنيد با ارسال پست هاي محصول خود در اينستاگرام ، تعداد پست هاي نمايش داده شده ، تعداد دنبال کنندگان و در آخر تعداد فروش محصول خود را افزايش دهيد. مطمئناً ، وقتي تعداد فالوورهاي کمي داشته باشيد ، کاربران جديد پست هاي پيج شما را نمي بينند يا علاقه اي به آنها ندارند. زيرا آنها فکر مي کنند پيج شما خيلي جذاب نيست و نمي توانند به اين راحتي به شما اعتماد کنند. لازم به ذکر است که اين مورد بارها و بارها براي صفحات محتواي خوب با هشتگ هاي مناسب اتفاق افتاده است و دور از چشم نيست!

    خريد فالوور به شما کمک مي کند در عرض 1 تا 12 ساعت چندين هزار فالوور در پيج خود داشته باشيد. اکنون ، اگر دنبال کنندگان شما از 2K تا 10K باشند ، به راحتي مي توانند به شما اعتماد کنند. تأثير اين اعتماد بر تعداد فيلم هاي IGTV نشان داده شده به وضوح قابل مشاهده است. علاوه بر اين ، تعداد گپ هاي روزانه و تعداد واکنش ها به داستان شما افزايش خواهد يافت. اما وقت خود را بگيريد! به همين جا ختم نمي شود. وقتي ربات اينستاگرام به جذابيت خاص پيج شما و منحصر به فرد بودن آن پي برد ، عملکرد جستجوي خود را بيشتر به پيج شما تبديل مي کند. اگر اين روند را ادامه دهيد ، به موقعيت بسيار خوبي در اينستاگرام خواهيد رسيد که ميليون ها دلار درآمد از پيج شما بدست خواهد آورد. زيرا در اين شرايط بيشتر کاربران جذب پيج شما مي شوند و ميزان تعامل بالاي آنها باعث مي شود تا به خوبي ديده شويد.

    کدام سايت مرجع خريد فالوور است؟

    با توجه به توضيحاتي که در مورد تأثير خريد فالوور ارزان بر مزاياي اينستاگرام داديم ، وقت آن است که مرجع وب سايت هايي را که فالوور واقعي خريداري مي کنند معرفي کنيم. مطمئناً براي شما کاملاً روشن خواهد بود که اين مرجع آنلاين بايد داراي برخي ويژگي هاي درخشان باشد.

    پارس اينستاگرام به عنوان بهترين و اختصاصي مرجع وب سايت ها براي خريد فالوور در ايران شناخته مي شود. اين وب سايت مرجع داراي ويژگي هاي بسياري است و بنابراين مي تواند مرجعي براي سايت هاي خريد پيرو باشد. به عنوان مثال ، پشتيباني 24 ساعته آنلاين براي همه بسته ها براي خريد فالوورهاي واقعي از سايت هاي خريد مرجع وجود دارد و هيچ سو استفاده اي از چندين پيج اينستاگرام وجود نخواهد داشت.

    علاوه بر اين ، قيمت هاي باورنکردني بسته هاي واقعي فالوور در پارس اينستاگرام از ديگر مزاياي آن است. قبل از اينکه طرفداران را بشناسيد ، احتمالاً مجبور به پرداخت مبالغ قابل توجه و نامعقول براي خريد 2000 پيرو واقعي بوديد. اما در پارس اينستاگرام علاوه بر پشتيباني آنلاين و 24 ساعته از همه بسته ها ، قيمت هاي رقابتي شما را وسوسه مي کند تا هر ماه به فکر خريد فالوور واقعي باشيد.

     خصوصيات فالوورهاي واقعي وب سايت پارس اينستاگرام چيست؟

    اکنون که قصد خريد بسته فالوور از بزرگترين مرجع وب سايت هاي خريد فالوور را داريد ، خوب است از ويژگي هاي واقعي فالوور فالوور پرو مطلع شويد و بدانيد که خريد پکيج فالوئر از اين وب سايت کاملا به نفع شماست. .

     از دست دادن فالوورها پس از خريد بسته هاي فالوور از پارس اينستاگرام بسيار کم خواهد شد

    دلايل زيادي وجود دارد که باعث مي شود تعداد زيادي از دنبال کنندگان يک پيج خيلي سريع سقوط کنند. اما دليل اصلي که مي توان براي کاهش فالوورهاي زياد در يک پيج در نظر گرفت ، غيرواقعي بودن آنها است. اين به اين معني است که اگر فالوورهاي يک پيج به دليل شناسايي زودهنگام ربات اينستاگرام جعلي باشند ، اين کاربران از پيج شما حذف مي شوند. اکنون ، اگر بودجه خود را صرف خريد بسته هاي مختلف فالوور پارس اينستاگرام کنيد ، کاربران واقعي در پيج خود خواهيد داشت که احتمال دنبال کردن آنها بسيار کمتر است.

     با خريد فالوور از پارس اينستاگرام به Explorer برويد!

    بدون شک شما ، مانند همه امين هاي پيج ها ، مي خواهيد پست هاي شما به وسط اکسپلور اينستاگرام برسد. زيرا اينستاگرام اکسپلورر به شما اين امکان را مي دهد که در مقابل چندين هزار کاربر باشيد و کاربران زيادي را به پيج خود جذب کنيد! اين وضعيت ناب و بسيار فريبنده تنها زماني برقرار خواهد شد که پس از انتشار پست خود ، تعداد زيادي لايک ، نظر و ديدگاه زياد مشاهده کنيد. اکنون ، اگر اين روند پس از ارسال هر پست با فالوورهاي واقعي که از پارس اينستاگرام خريداري کرده ايد ، ادامه يابد ، به احتمال زياد پيج شما يکي از گزينه هاي بعدي Explorer خواهد بود!

    اعتماد به نفس مخاطبان جديد در پيج شما افزايش مي يابد

    تعداد زياد لايک ها و نظرات ارسال شده در زير هر پست مي تواند عاملي فريبنده هنگام رديابي يک پيج اينستاگرام باشد. زيرا اولين چيزي که پس از مشاهده پست کاربر اينستاگرام را برق مي زند محبوبيت و تعداد پسنديدن پست ها خواهد بود. اکنون که بسته واقعي فالوور را از پارس اينستاگرام دريافت کرده ايد ، تمام اين شرايط براي ارسال تعداد زيادي کاربر به پيج شما فراهم شده است. قطعاً به همين جا ختم نمي شود. وقتي بتوانيد اعتماد طيف گسترده اي از کاربران را جلب کنيد ، مي توانيد محصولات خود را به راحتي به مرحله فروش برسانيد و ديگر نگران شکست در اينستاگرام نخواهيد بود.

     خريد فالوور واقعي از پارس اينستاگرام رشد شما را چند برابر مي کند

    براي اينکه بتوانيد پيج ديگري را در پيج خود تبليغ کنيد ، بايد تعداد زيادي دنبال کننده داشته باشيد و سطح تعامل آنها از پيج شما بالاتر است. اکنون که مي توانيد فالوورهاي واقعي که اين دو ويژگي را دارند خريداري کنيد ، به راحتي مي توانيد پيج خود را به يک کانون تبليغات در ساير صفحات تبديل کنيد. در واقع با اين کار شما توانسته ايد در مرکز توجه هزاران کاربر اينستاگرام قرار بگيريد و اکنون کافي است جيب خود را آماده کنيد تا ميليون ها دلار از اينستاگرام کسب کنيد.

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : به,کدام,وب,سایت,برای,خرید,فالوور,ارزان,مراجعه,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 199 تاريخ : جمعه 5 دی 1399 ساعت: 21:30

    معرفي کتاب ستاره‌بخش اثر جوجو مويز

    رمان ستاره‌بخش اثري است از نويسنده‌ي محبوب و مشهور، جوجو مويز که در سال ???? منتشر شد و در رده‌ي آثار داستاني، تاريخي و عاشقانه قرار مي‌گيرد. جوجو مويز در رمان ستاره‌بخش که براساس داستاني واقعي است، به نقل داستان چند زن مي‌پردازد که طي برنامه‌اي، داوطلب مي‌شوند تا به مناطق کوهستاني غرب ايالت کنتاکي سفر کنند و به سکنه‌ي اين منطقه‌ي دورافتاده کتاب و امکانات آموزشي برسانند. رمان ستاره‌بخش اثر جوجو مويز با ترجمه‌ي شهرزاد صالحي به فارسي برگردانده شده‌ و به همت انتشارات ميلکان منتشر شده است.

    بر اساس داستاني واقعي

    در دوران افسردگي بزرگ آمريکا، با تلاش‌هاي النور روزولت، برنامه‌اي به نام کتابداران اسب‌سوار در دستور کاردولت قرار گرفت که هدف آن بردن کتاب به مناطق دورافتاده‌ي ايالت کنتاکي و سوادآموزي به مردم آنجا بود. داوطلبان سوار بر اسب‌هاي خود از جويبارهاي پوشيده از يخ عبور مي‌کردند و با خورجين‌هاي پر از کتاب و ابزار ‌آموزشي از کوه‌ها مي‌گذشتند تا آن‌ها را در ميان مردماني که به‌دور از امکانات لازم براي تحصيل و مطالعه زندگي مي‌کردند، توزيع کنند. جوجومويز در رمان ستاره‌بخش داستان چند زن را روايت مي‌کند که در اين کتابخانه‌ي سيار به فعاليت مشغول‌اند و از ماجراهاي سفرشان برايمان مي‌گويد.

    طرح داستان و شخصيت‌پردازي

    جوجو مويز رمان ستاره‌بخش را بر اساس داستاني واقعي به نگارش درآورده است؛ ستاره بخش به لحاظ انتخاب موضوع بي‌مانند است چرا‌که گمان نمي‌کنم بتوان کتابي را يافت که به اين موضوع پرداخته باشد. رمان ستاره‌بخش داستاني است حماسي، خنده‌دار، نفس‌گير و هيجان انگيز؛ رماني درباره‌ي دوستي ميان چند زن، درباره‌ي عشق و درباره‌ي يک قدم فراتر نهادن. رمان ستاره‌بخش با ديگر آثار معاصري که به موضوع زنان پرداخته‌اند تفاوت دارد و شايد همين تفاوت است که مطالعه‌ي آن را تا اين حد لذت بخش مي‌کند. فهم داستان آسان است و سريع مي‌توان در آن پيش رفت. نثر از سلاست زيبايي برخوردار است و سرعت خوبي دارد. شخصيت‌ها هرکدام به خوبي پرداخته شده اند و فوق‌العاده هستند.

    صبور باشيد!

    صادقانه بگويم، اگر چندان مخاطب صبوري نيستيد ممکن است اوايل کتاب کمي حوصله‌تان را سر ببرد؛ تا حدود ??? صفحه‌ي نخست کتاب اتفاق هيجان‌انگيز خاصي رخ نمي‌دهد؛ داستان به تدريج پايه‌گذاري مي‌شود و در ??? صفحه‌ي نهايي است که همه‌چيز اتفاق مي‌افتد. پس پيشنهاد من اين است که اگر در ابتدا احساس کرديد رمان ستاره بخش به خوبي تعريف و تمجيدهايي که از آن مي‌شود نيست، به مطالعه ادامه دهيد و من تضمين مي‌کنم که خود خواهيد فهميد اين اثر ارزش زماني را که برايش گذاشتيد دارد، چرا که پايان رمان ستاره‌بخش جوجو مويز، بي نظير و فوق‌العاده است.

    ستاره‌بخش، اثري الهام بخش براي زنان

     اين اثر شايد بهترين اثر تاريخي و فمينيستي باشد که زنان را برمي‌انگيزد، به آن‌ها نيرو مي‌دهد و تشويقشان مي‌کند تا هويت حقيقي‌شان را کشف کنند و از حقوق خود دفاع کنند؛ حتي اگر در شهري کوچک و زير سلطه‌ي مردان خشن، بي‌سواد و متعصب زندگي مي‌کنند. زناني که در کتاب ستاره‌بخش درباره‌شان مي‌خوانيم، همان‌هايي هستند که گرد‌ هم آمدند تا کتابخانه‌اي تأسيس کنند و سوار بر اسب، به خانواده‌هايي که تشنه‌ي دانستن، يادگيري، پيشرفت و تفريح هستند، کتاب برسانند. آن‌ها به زنان بسياري کمک کردند تا اندکي از فضاي خانه و خانه‌داري فاصله بگيرند و به دنياي داستان و خيال قدم بگذارند. کاري که آن زنان سال‌ها پيش انجام دادند، نسخه‌ي ابتدايي همان کاري است که شرکت آمازون امروز انجام مي‌دهد.

    اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي رمان ستاره‌بخش اثر جوجو مويز هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وسايت کاواک خريداري نماييد.

    https://www.cavack.com/Item/35913

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : معرفی,کتاب,ستاره,بخش, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 153 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 12:23

    همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي که در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يکي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
    حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
    که علاوه بر اينکه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار کم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يک نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوک تيز تشکيل شده است، که هر کدام به يک سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي کند.



    انتخاب رنگ حفاظ ها

    طراحان و معماران براي اينکه شکل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشکال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحکمي را طراحي کنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
    نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
    اين رنگ ها که توسط رنگ هاي کوره اي زده مي شوند، به گونه اي است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشکي و قهوه اي و مسي موجود است.

    ويژگي حفاظ شاخ گوزني

    حفاظ شاخ گوزني که به عنوان يک سپر محافظتي براي مکان مورد نظر شما عمل مي کند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، که اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
    حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراکم شان هم توجه کرد، زيرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بيشتر باشد،
    در نتيجه، کار با کيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، که برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



    آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

    حفاظ شاخ گوزني يکي از انواع حفاظ ساختماني است که سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
    به طور کلي حفاظ يکي از قديمي ترين ابزاري هايي است که براي محافظت از ساختمان ها به کار مي رود. فرقي نمي کند که قصد محافظت و امن کردن يک خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينکه بخواهيد از يک ساختمان تجاري يا محل کار خود محافظت کنيد. در هر حال حفاظ ها يکي از موثرترين ابزار ها براي اين کار هستند.

    مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يکي از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي که مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده کنيد و ميزان اهميتي که کارايي آن براي شما دارد، بايد يکي از مدل هايي که در ادامه به شما معرفي مي کنيم را انتخاب کنيد.
    حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند که در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
    مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يک لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي که اعمال مي کند بيشتر از ساير مدل ها است.

    بررسي حفاظ شاخ گوزني
    از آنجايي که اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي کنند.
    تراکم ميله ها نبايد خيلي کم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي کنند که با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است که افزايش بيش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود که سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
    قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراکم ميله ها، رنگ و متريال به کار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
    همانطور که اشاره شد امنيتي که اين مدل تامين مي کند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي کند.

    جهت مشاوره و خريد: 09194915895

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : بررسی,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 158 تاريخ : شنبه 23 فروردين 1399 ساعت: 2:03

     

    فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريکس

     

    طراحي طلا و جواهر با ماتريکس

    g5l5_q3.jpg

    اين روزها حضور تکنولوژي هاي پيشرفته و نرم افزارهاي رايانه اي را در همه عرصه هاي زندگي مي توان ديد. طراحي طلا و جواهر يکي از زمينه هاي است که به مدد نرم افزارهاي رايانه اي جهش قابل ملاحظه اي داشته است. شک ميست که دوران طراحي طلا و جواهر به شيوه هاي سنتي و دستي به پايان رسيده و جوانان مشتاق استفاده از رايانه در طراحي هستند. نرم افزار ماتريکس يکي از کامل ترين برنامه هاي رايانه اي براي طراحي طلا و جواهر است که تا کنون عرضه شده و مورد استقبال زيادي نيز واقع شده است.. طراحي طلا و جواهر با ماتريکس  در قالب فيلم آموزشي از طريق وب سايت رسمي “ سالار پور ايماني” در اختيار هنرجويان و علاقه مند به تکنولوژي هاي روز قرار گرفته است.

    طراحي طلا و جواهر با ماتريکس

    نحوه کار با ابزارها و اجراي کدهاي دستوري در Matrix به صورت گام به گام و با ذکر جزئيات در فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريکس شرح داده شده و هنرجويان مي توانند به صورت خودآموز در منزل از اين آموزش ها استفاده کنند.

     

    نرم افزار ماتريکس با دارا بودن طرح هاي آماده از فرم هاي انگشتر، زنجير و چينش جواهرات بر روي پايه هاي مختلف ، براي سطوح مختلف هنرجويان قابل استفاده است. براي شروع يادگيري مي توان از طرح هاي آماده براي پايه کار استفاده کرد. امکان تغيير در جزئيات و پوسته اصلي به همراه تغيير اندازه طرح هاي ماتريکس نيز در نرم افزار پيش بيني شده و طراح مي تواند با توجه به نوع سفارش و متريال مورد استفاده، ويرايش کلي روي طرح هاي آماده را طبق خواسته مشتري انجام دهد.

     

    ماتريکس نرم افزار حرفه اي طراحي طلا و جواهر با ويژگي هاي استثنايي است که در شکوفايي استعداد و خلاقيت هنرجويان نقش موثري دارد. يادگيري با فيلم ، نيازي به دانش گسترده در زمينه راهبري رايانه نداشته و حاوي همه اطلاعات ضروري براي حضور در بازار کار طلا و جواهر است.

     

     

     

    طراحي طلا و جواهر با ماتريکس بهترين شيوه براي چيدمان سنگ هاي قيمتي روي سطوح مختلف است اين نرم افزار داراي سيستم چيدمان اتوماتيک نيز مي باشد. در خودآموز هنرجويان با طريقه کارگذاري سنگ هاي قيمتي و جواهرات روي انگشتر آشنا شده و همه جزئيات اجرا و نصب قطعات ظريف روي پايه کار را فرا مي گيرند.

    چرا طراحي طلا و جواهر با ماتريکس مهم است؟

    طراحي جواهرات با نرم افزار ZBrush ، JewelCAD ، Rhino و ديگر نرم افزارها داراي معايب و کاستي هايي هستند که در نسخه جديد نرم افزار Matrix همه اين مشکلات برطرف شده است.  اين نرم افزار ويژگي هاي انحصاري بسياري را براي طراحي جواهرات ارائه مي دهد و در اجراي سريع تر کار بسيار موثر است. طراحي طلا و جواهر با ماتريکس حرفه اي تر، شيک تر، سريع تر و خلاقانه تر از ديگر نرم افزارهاي طراحي طلا و جواهر است. توسعه دهندگان نرم افزار ماتريکس همواره نسخه هاي جديدتر و آپديت هاي به روز را عرضه مي کنند که داراي ويژگي هاي تکامل يافته تر است. براي دريافت خودآموز طراحي جواهرات تاليف سالار پور ايماني از کليک کنيد

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : فیلم,آموزش,طراحی,طلا,و,جواهر,با,ماتریکس, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 18 فروردين 1399 ساعت: 12:36

    دانلود نرم افزار شبکه ي اجتماعي ويسگون

    wisgoon

     شبکه ي اجتماعي ويسگون يکي از راه هاي به اشتراک گذاري عکس ها مي باشد که شما مي توانيد با عضويت در ان عکس ها خود را در انجا منشتر کنيد , در عکس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از کار هاي ديگر , که هم اکنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

    طريقه ي کار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

    اموزش کار با ويسگون

    ويژگي ها :

    امکان لايک کردن عکس ها

    امکان نظر گذاشتن براي عکس هاي منتشر يافته

    امکان گذاشتن توضيح براي عکس هاي به اشتراک گذاري شده

    امکان حذف عکس ها

    اختصاصي سازي پروفايل شما

    داشتن بخش دنبال کنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايک ها

    امکان دسته بندي عکس هاي خود

    و بسياري از امکان ديگر که هنگام کار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

     

    دانلودWisgoon

    نسخه : 5.3.0

    حجم : 4.0mb

     

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : دانلود,نرم,افزار,شبکه,ی,اجتماعی,ویسگون, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 244 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 14:59

    افرادي که يک کالاي فيزيکي توليد مي کنند، تقريبا تکليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يک پراكنده کننده پيدا مي کنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين کار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر کالاي ديجيتال ديگري که ماهيت فيزيکي ندارد عاقبت بدهيد، تکليف چيست؟

     

    اينجا است که مي توانيد از سرويس هاي مختلفي که اقسام دارد كاربرد کرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يک پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، کتاب هاي الکترونيکي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد که با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يک سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همکاري دخل فروش، کسب سر آمد نماييد.

     


    enproject جمان واقع چيست؟

     

    enproject.ir پلتفرمي کارآمد و کاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يک فروشگاه کاملا رايگان براي شما تنومندي کرده است. با رابط کاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت که enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

     


    چگونه از enproject کسب سرپوش آمد کنيم؟

    فايل هاي قابل فروش 

    سيستم همکاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يکي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همکاري تو فروش است که شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و کسب درآمد کنيد.

     

    آپلود کنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل کتاب الکترونيکي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيکي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

     

    فروش کنيد: با عضويت درب enproject شما يک سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي که آپلود کنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل کليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز کسب درآمد کنيد.

     

    حاصل برداري کنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يک حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌کند. شما مي‌توانيد مبالغي که به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش کاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت کنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانکي شما واريز مي گردد.

     
    شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي کسب درآمد نماييد:

     جمان صورتي که شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يک سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همکاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، کسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي که داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن کدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

     
    ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

     باب صورتي که شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالک، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذکور که ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از کل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد که با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يک دكان رايگان ارائه خواهد هياهو که علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

     اما آري فروش فايل؟

     هر کاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و کار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد که دراي اکثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالي که وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يک منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

     


    دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

     

    enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد که شما براي راحتي مي‌توانيد کسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع کنيد. رابط کاربري واکنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شکلي طراحي شده است که مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يک کليک جذب دهد.

     از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

     ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
    تاديه کارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
    سيستم بازاريابي و جاذبه همکار فروش
    کسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
    رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
    تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
    مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامکي
    طراحي واکنش گرا و Mobile Friendly
    مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

     



    زيرا کساني مي‌توانند از enproject درآمد کسب کنند؟

     

    امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي کسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلکه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و کمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

     

    دانشجويان
    طراحان
    enproject عکاسان
    نويسندگان
    وبمسترها
    برنامه نويسان

     

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : ایجاد,فروشگاه,رایگان,فایل,و,فروش,فایل,های,خود,یا,دیگران, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 14:21

    فروش پياز زعفران درجه يک جهت کشت زميني و گلخانه اي

    • فروش پياز زعفران درجه يک جهت کشت زميني و گلخانه اي

      ويژگي هاي گوناگون زعفران

       

      از سالهاي دور به دليل ويژگي هاي زعفران به ويژه دم کرده ي آن براي دردهاي شکمي بسيار مفيد بوده است. دم کرده زعفران کمک

      مي کند تا عادت ماهانه زنان منظم بشود و خونريزي هاي آنها کاهش يابد.

      از ديگر ويژگي هاي زعفران که مي توان به آن اشاره کرد ويژگي ضد افسردگي آن است. حتي دانش پزشکي امروزي هم زعفران را

      گياهي فرح بخش و شادي آور مي داند. نوشيدن روزانه يک فنجان چاي زعفران براي ذهن آرام بخش است و به آرامش اعصاب کمک

      شاياني مي کند. زعفران تمرکز حواس را افزايش داده و جلوي ابتلا به آلزايمر  و پارکينسون را هم مي گيرد. زعفران دردهاي عصبي

      را کاهش مي دهد و براي کساني که از بي خوابي رنج مي برند يک داروي شفابخش است.

       

       

      سلامت قلب با چاي زعفران

       

      بر پايه پژوهش هاي انجام شده، مي دانيم که چاي زعفران جلوي تجمع کلسترول در رگ ها را مي گيرد و به اين ترتيب از بيماري هاي

      قلبي جلوگيري خواهد کرد.

       

       

      زعفران عامل پيشگيري از کاهش ديد در سالخوردگي

       

      بر پايه پژوهش هاي مرکز دانشگاهي ايتاليا زعفران به بهبود کارکرد سلول هاي بينايي کمک مي کند و سلولهاي بينايي را در مقابل

      آسيب ها حفظ مي کند و از پيشرفت بيماريهاي چشم  جلوگيري مي نمايد و موجب بازسازي سلول هاي آسيب ديده چشم مي شود.

      زعفران اختلال هاي زرد شبکيه را در سالخوردگي به سراغ افراد مي رود درمان مي کند و جلوي پيشرفت بيماري هاي ژنتيکي

      چشم را مي گيرد و دوست چشم به شمار مي آيد.

      خواص ضد سرطاني زعفران

       

      زعفران داراي ويژگي هاي ضد سرطاني است و به عنوان ضد تومور به کار مي رود و راديکال هاي آزاد را از بدن جمع مي کند. پژوهش

      نشان داده مواد آنتي اکسيداني زعفران به شدت ضد سرطان هستند. مصرف زعفران کمک مي کند تا انتقال سرطان به ديگران از

      راه توالي ژنتيکي از ميان برود و مولکول هاي آسيب ديده دي ان اي را بازسازي مي کند.

       

       

      کاهش فشار خون

       

      زندگي پر استرس شهري و فشار زندگي و عادت هاي نادرست غذايي سبب شده تا فشار خون در ميان مردم گسترش يابد اما براي درمان

      اين چالش کافيست کمي زعفران را به غذاي خود بيفزاييد  تا جلوي بالا رفتن فشار خون را بگيرد.

       

       

      زعفران خلط آور است

       

      زعفران را دم کرده مصرف کنيد تا موجب تحريک استفراغ شده و خلط هاي ناشي از گلو درد و سينه درد را بيرون بدهد. چاي زعفران

      بسياري از بيماريها مانند سرفه خشکي پوست حمله عصبي گاز معده و سوزش سر دل  و همچنين بي خوابي  و انزال زودرس را درمان

      مي نمايد.

       

       

      آسان تر شدن حاملگي

       

      هنگامي که شخص باردار است اگر زعفران مصرف کند زايمان را براي وي تا اندازه زيادي آسان تر مي کند. البته نبايد در سه ماه اول

      زعفران مصرف کرد چون به جنين آسيب مي زند و احتمال سقط جنين را افزايش مي دهد. اما پس از آن مي تواند بارداري  و زايمان را

      براي مادر ساده تر کند.

      گرچه زعفران همواره گران است اما از هزينه هاي درماني بسيار ارزان تر مي باشد. با‌توجه‌ به طيف گسترده فوايد زعفران براي زنان

      و مردان، اضافه‌کردن اين چاشني خوش‌عطر به تمامي غذاها را به شدت توصيه مي‌کنيم و اميدواريم همواره تني سالم و پرنشاط

      داشته باشيد .

      8952918ba6836fa0e2bc39ba36083cbc - ويژگي هاي گوناگون زعفران 

       

      ويژگي هاي درماني زعفران

       

      از جمله ويژگي هاي درماني زعفران مي توان به آرام کننده درد اشاره کرد. زعفران ميل جنسي را تا اندازه زيادي افزايش مي دهد.

      کمي زعفران را به آب  ولرم اضافه کنيد و پيش از خواب نوش جان کنيد تا خواب خوب  و راحتي داشته باشيد.

      اگر مي خواهيد کارکرد ذهني شما بهبود يابد و حافظه شما تقويت شود زعفران بخوريد. زعفران حل شده در شير براي درمان خارش

      و خشکي پوست بسيار مفيد است.

      زعفران با توجه به اينکه گردش خون بهتر مي کند اختلال هاي کليه و و مثانه و کبد را درمان مي نمايد و همچين فرآيند پاک سازي کليه

      و مثانه را انجام مي دهد.

      کارتنوييد موجود در زعفران جلوي پيدايش تومورهاي پوستي را مي گيرد و دردهاي استخواني و آرتروز را آرام مي کند. اگر مي خواهيد

      گردش خون شما افزايش يابد و خون سازي در بدن شما انجام شود زعفران مصرف کنيد.

       

       

      ديگر ويژگي هاي زعفران

       

      اگر چربي خون داريد زعفران مصرف کنيد. بانواني که زايمان مي کنند زعفران بخورند تا خون ريزي هاي پس از زايمان از ميان برود.

      اگر دچار مشکل التهابي در بدن خود هستيد زعفران مصرف کنيد تا شگفت زده بشويد.

      التهاب و زحم و دهان و لثه را مي توانيد با ماساژ آب زعفران درمان کنيد.

      بسياري از افراد دچار نفخ هستند زعفران به عنوان بادشکن عمل کرده و اين مشکل را درمان مي نمايد.

      اگر دچار زخم  يا سوختگي هستيد زعفران را به صورت موضعي به محل مورد نظر بماليد تا روند بهبود شتاب ببخشد.

      ويژگي ديگر زعفران در درمان حالات تشنجي و درد دندان مي باشد.

      فروش پياز زعفران درجه يک جهت کشت زميني و گلخانه اي

      صفر تا صد کاشت و فرآوري زعفران

      فرآوري، بسته بندي و صادرات زعفران و پسته

      شرکت صادراتي ماهان گستر مه ولات

      آدرس کارخانه : استان خراسان رضوي ، شهرستان مه ولات، شهرک صنعتي

       

     

     براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

    فروش پياز زعفران درجه يک جهت کشت زميني و گلخانه اي

     

    دانش آموز...
    ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

    برچسب : فروش,پیاز,زعفران,درجه,یک,جهت,کشت,زمینی,و,گلخانه,ای, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 194 تاريخ : شنبه 2 فروردين 1399 ساعت: 16:23

    لینک دوستان

    خبرنامه